CONVENI RATIFICAT PER Lโ€™AFILIACIร“ DE CCOO A Lโ€™AJUNTAMENT DE BARCELONA

Desprรฉs de la negociaciรณ d’un nou conveni colยทlectiu de lโ€™Ajuntament de Barcelona, i prรจvia assemblea del cos de Bombers i dels delegats i delegades de CCOO en la Guร rdia Urbana, el 2 de desembre dโ€™enguany es va convocar assemblea de persones afiliades a CCOO amb l’objectiu dโ€™informar i de sotmetre a ratificaciรณ el conveni colยทlectiu.

La convocatรฒria de l’assemblea no venia motivada per una suposada falta de legitimaciรณ negociadora dels representants dels treballadors i treballadores, sinรณ pel talant democrร tic de la secciรณ sindical de CCOO a lโ€™Ajuntament de Barcelona que sempre sotmet la signatura del conveni a tota la seva afiliaciรณ.

Desprรฉs de votaciรณ a mร  alรงada, el conveni colยทlectiu รฉs acceptat per una majoria absoluta dels treballadors i treballadores assistents.

Desprรฉs del torn de paraula de tota l’afiliaciรณ on cada persona afiliada va opinar lliurement sobre el preacord signat, passem a la votaciรณ del preacord signat.