A què espera l’Ajuntament de Barcelona a fer el pagament dels interessos de l’1%?

Des de CCOO us informem que a l’ordre del dia del plenari d’aquest divendres, hem comprovat que no hi figura el pagament dels interessos de l’1%.

La sentència es ferma, cada dia costa més diners, no estem parlant de 5 cèntims.

Des de CCOO a partir de les consultes que se’ns han fet sobre quin serà l’import a percebre per la plantilla, no donarem una informació errònia, el que si farem quan s’efectuï el pagament, és comprovar tal com vam fer amb la sentència de l’1%, que el pagament sigui correcte i d’acord amb la sentència.

Perquè no volem donar una informació errònia i perquè estem parlant de molts diners, CCOO estem treballant sobre el càlcul, però en aquest influeixen molts conceptes individuals, com l’antiguitat, el destí, el complement específic, etc.

Us adjuntem la sol·licitud del certificat de fermesa de la sentència, que hem demanat al jutjat (hem tret noms per la llei de protecció de dades).

Noticia relacionada.

PER RESPONSABILITAT AMB ELS DINERS DE LA CIUTADANIA, RESPECTE A A LA PLANTILLA I OBLIGACIÓ D’ACOMPLIMENT DE LA SENTÈNCIA DEMANEM QUE L’AJUNTAMENT FACI EFECTIU AQUEST PAGAMENT JA!