Aturem el mur!! Paremos el muro!!

Ajuda’ls a ajudar-los!

La Míriam i l’Enric, dos amics de Bombers de Barcelona que correran amb equip complet (>20kg), per tal de denunciar l’opressió que està patint el poble palestí amb la construcció d’un mur il·legal al seu territori i ajudar-los a recuperar les seves llars.

Qui són?

Som la Míriam i l’Enric, dos amic i companys de Bombers de Barcelona que correrem amb equip complert de foc (jaqueta, pantaló, casc i ampolla, uns 20kg), per tal de denunciar l’opressió que està patint el poble palestí amb la construcció d’un mur il·legal al seu propi territori i per ajudar les famílies a recuperar les seves llars.

Després d’haver visitat per separat Palestina, els dos vam tornar convençuts de la importància de donar a conèixer la situació que s’està vivint en aquell territori, impactats sobretot per la brutalitat i la injustícia que està vivint el poble palestí.

A banda dels centenars de milers de desplaçats i refugiats que hi ha a altres països, hi ha també els camps de refugiats dins del propi territori palest i la franja de Gaza (convertida en la major presó del món), on la població malviu en condicions deplorables. A casa seva, els palestins són considerats ciutadans de segona, per la qual cosa no tenen accés a drets bàsics, com l’aigua potable, la sanitat, desplaçar-se lliurement pel territori, …

La construcció dels assentaments per part de l’Estat d’Israel des de l’any 1967 (molts considerats il·legals), i la del mur des de l’any 2002 (denunciat al 2003 per la ONU tot ique no n’han fet cas), ha empitjorat encara més la seva situació, ja que moltes famílies han quedat dividides o han perdut les seves terres i les seves llars, sense dret a reclamar res i davant la passivitat de la majoria de països.

Per solidaritzar-nos amb la seva causa i la seva lluita, hem decidit córrer la cursa amb equip complert d’intervenció (jaqueta i pantaló de foc, casc i equip respiratori, uns 20kg de pes) i esperem ajudar a que puguin recuperar els seus drets i les seves llars.

Els diners que aconseguim del nostre repte seran destinats a Stop The World, https://stopthewall.org/ , una ONG Palestina contra la construcció del mur i que ajuda a les famílies a recuperar casa seva. Canalitzarem el vostre donatiu a través de Unadikum, una ONG Espanyola creada l’any 2010 i que participa en campanyes de recolzament al poble Palestí.

Ajuda’ns a ajudar-los!

Pots fer la teva donació aquí:

Enric i Míriam

Aquest repte està esponsoritzat per Bombers Solidaris, per cada 10€ que hi aporteu, l’entitat  farà un donatiu extra de 5€ al acabar el repte.

Més info a: www.facebook.com/bomberssolidaris

Comissions Obreres és solidaritat!