CCOO es concentra davant del consorci d’educació de Barcelona en contra dels canvis en l’Institut Municipal Narcís Monturiol

Des del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) s’ha informat de la integració de l’Institut municipal Narcís Monturiol al Parc de Salut Mar (Consorci de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona), tal i com està establert en el projecte sobre l’FP que va ser aprovat pel Consell de Direcció del Consorci d’Educació de Barcelona, el passat 1 de febrer del 2022, així com del trasllat de cicles d’educació ambiental a un altre centre. Aquest nou projecte no ha estat consensuat ni treballat amb cap centre educatiu de la ciutat de Barcelona, ni amb la part social. Demanem al Consorci d’Educació de Barcelona i a l’Ajuntament transparència i negociació.

Demanem que escoltin a les parts implicades i a la part social, i més quan el personal del centre educatiu està constantment deixant-s’hi la pell, amb les retallades des del 2012 i dos anys de pandèmia.

Demanem blindatge de tots els interins i les interines que hi ha al centre, molts d’ells amb molts anys d’antiguitat i que no han tingut oportunitat d’opositar per manca d’oferta pública. Exigim respecte per a tots els professionals de l’educació.

Concentració dimecres 2 de març 2022 a les 14:00 hores davant el Consorci d’Educació de Barcelona, Pl. Urquinaona 6 de Barcelona.