CCOO HEM TORNAT A GUANYAR LES ELECCIONS A L’AJUNTAMENT DE BARCELONA

RESULTATS GENERALS:

Dijous 11 d’abril es van celebrar les eleccions sindicals a l’Ajuntament de Barcelona i CCOO es torna a consolidar com a primera força sindical revalidant i millorant (9 delegats més en el conjunt d’Ens) els resultats de les eleccions anteriors.

Des de CCOO volem agrair el suport i reafirmem el nostre compromís per a la defensa dels drets de les treballadores i els treballadors de l’Ajuntament de Barcelona i els seus Ens.

Aquests són els resultats de la Junta de Personal i el Comitè d’Empresa de l’Ajuntament de Barcelona:

En total, CCOO ha aconseguit 303 vots més que la segona força sindical:

La representació a la Mesa General que neix dels resultats a la Junta de Personal i el Comitè d’Empresa se sabrà en les pròximes setmanes.

Des de CCOO per prudència, hem esperat a tenir les dades de la Mesa Electoral Central per comunicar els resultats.

A CCOO tenim en compte les votacions a les Eleccions Sindicals de tots els Ens, ja que són plantilla municipal, per això us informem dels resultats actuals al conjunt de tot l’Ajuntament de Barcelona on CCOO som el sindicat majoritari:

A CCOO SEGUIREM TREBALLANT PER DEFENSAR ELS DRETS

DE TOTA LA PLANTILLA MUNICIPAL