Celebrem la Festa del Treball Digne de CCOO de Catalunya a la Plaça de la Cultura de l’Hospitalet de Llobregat, el 5 d’octubre.

FESTA DEL TREBALL DIGNE DE CCOO DE CATALUNYA

Bon dia companys/es,

com ja sabeu, el proper dissabte 5 d’octubre celebrem la Festa del Treball Digne de CCOO de Catalunya a la Plaça de la Cultura de l’Hospitalet de Llobregat.

En la edició d’enguany d’aquesta jornada festiva i reivindicativa, contarem amb actuacions musicals (Hotel Cochambre i Timón Republik), menjar (entrepà de botifarra amb opció vegana o halal i també foodtrucks), activitats culturals (presentació dels llibres «llegará el invierno» d’Alfonso López i Pepe Gálvez i «La espiral del silencio» de Mayte Martín) debats (laborals, socials i literaris), exposicions, jocs infantils, i molt més.

Recordeu, que els bons d’ajut els podeu trobar, fins el 2 d’octubre, en línea a l’adreça https://www.ccoo.cat/festa/ a un preu promocional de 5 euros, o bé a la Secretaria d’Organització de la FSC a 6 euros.

Des de la Secció sindical de CCOO de l’Ajuntament de Barcelona, us animem a participar juntament amb nosaltres en aquest dia tant especial.

De les 5 de la tarda a les 12 de la nit

Espai exterior

17 h Activitats infantils i altres activitats lúdiques i culturals
18 h Espai poètic
18 h A l’espai de la Federació de Serveis a la Ciutadania, presentació dels llibres:
Llegará el invierno, d’Alfonso López i Pepe Gálvez
La espiral del silencio, de Mayte Martín

20 h Premis i reconeixements:
– Entrega del Premi Aurora Gómez.
– Entrega del Carnet Solidari
– Reconeixements a:
• la Lluita contra la precarietat
• l’afiliació jove
• la sostenibilitat

Amb les intervencions de Francesc J. Belver, 1r tinent d’alcaldia de L’Hospitalet de Llobregat, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. Presenta l’acte Liliana Reyes, coordinadora de CCOO de L’Hospitalet de Llobregat.

21 h Actuació musical de Timón Republik
21.30 h Actuació d’Hotel Cochambre

Espai Centre Cultural Bellvitge-Gornal

17 h. Actuació de la Coral Roig Encès acompanyada del grup del Centre d’estudis musicals Passatge.

18 h. Projecció del documental I la lluita continua. Del camp a la construcció de Catalunya, de Llúcia Oliva, sobre la vaga de la construcció del 76.

19 h. Debat: Vaga laboral i protesta social.
Amb Jordi Mir, doctor en Humanitats i professor de la Facultat d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra, i Paula Pejenaute, advocada del Gabinet Tècnic-Jurídic de CCOO de Catalunya. Conduït per Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

A més, de 17 h a 21 h també es podran visitar una exposició sobre el canvi climàtic i una altra en reconeixement als sindicalistes assassinats al món (organitzada per la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya).

Descarrega’t el cartell de la Festa del Treball Digne 2019