Convoquem Plenari d’afiliats i afiliades el proper dilluns.

Companyes i companys,

Us convoquem el DILLUNS 18 de març de 12:30 a 14:30 hores, al Plenari d’afiliades i afiliats de la secció sindical de CCOO de l’Ajuntament de Barcelona, que tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’edifici de CCOO ubicat a la Via Laietana 16 de Barcelona.

Amb motiu de les eleccions sindicals CCOO us convoquem a una assemblea on revisarem els aspectes més rellevants i el treball realitzat en aquests quatres últims anys i dialogarem sobre els objectius que haurà d’assumir la secció sindical en la propera legislatura.

Des d’aquí t’animem a participar i esperem la teva aportació, el teu compromís i opinió reforcen el sindicalisme de CCOO.

Ordre del dia:

1. Eleccions generals.
  2. Presentació programa electoral.
  3. Precs i preguntes.

Al finalitzar el Plenari lliurarem material a les persones afiliades.

Recordeu que teniu mitja hora de permís, abans i després del Plenari, pels desplaçaments.

LA VOSTRA PRESÈNCIA ÉS MOLT IMPORTANT!!!

CAP PERSONA POT FALTAR!!!