DEMÀ MANIFESTACIÓ PER UN CONVENI DIGNE, NO HI POTS FALTAR

PER UN CONVENI DIGNE
DE PLAÇA URQUINAONA A PLAÇA SANT JAUME
DE 9H A 12H
AMB HORES D’ASSEMBLEA (TENIU MITJA HORA PER ANAR I MITJA PER TORNAR)
El resultat del conveni es una responsabilitat de tots i totes nosaltres, marcarà les nostres condicions laborals, per tant no valen excuses, tothom ha d’estar a la Plaça Urquinaona demà a les 9 del matí. Si algú no va poder venir a l’última assemblea i no sap l’estat de les negociacions ho té fàcil, només ha de trucar a qualsevol dels tres sindicats que formem part de la Plataforma de Negociació, CCOO,UGT i SAPOL.
US ESPEREM DEMÀ
HI HA PERSONES QUE LLUITEN UN DIA I SÓN BONES.HI HA D’ALTRES QUE LLUITEN UN ANY I SÓN MILLORS. HI HA QUI LLUITA MOLTS ANYS I SÓN MOLT BONES.PERÒ HI HA ELS QUE LLUITEN TOTA LA VIDA, AQUESTS SÓN ELS IMPRESCINDIBLES.
(Bertold Brecht)

Dejar un comentario