EL CSIF DENUNCIA EL CONVENI DE LA PLANTILLA MUNICIPAL DE BARCELONA

DES DE CCOO TREBALLEM PER GARANTIR ELS DRETS DE L’ACORD DE 2017-2020 I MILLORAR-LOS

El passat 22 de desembre de 2020, el sindicat CSIF va comunicar a través d’un correu electrònic que ha denunciat l’Acord de Condicions Laborals 2017-2020.

Des de CCOO entenem que una denúncia de l’Acord de condicions és una irresponsabilitat, donada la situació econòmica que existeix en l’àmbit global, resultat de la recessió creada per la pandèmia de la COVID-19.

En aquest moment ens trobem amb una situació socioeconòmica desfavorable per la negociació de qualsevol acord.

Com a treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Barcelona, tenim un dels millors convenis de les administracions públiques i ara com ara denunciar l’acord ens obliga la part social a seure a les meses de negociació, a negociar la part retributiva en precari.

El nostre Acord de Condicions Laborals té moltes comissions de treball pendents de desenvolupar, com per exemple: la del pla de mobilitat, la de desenvolupament del grup B, la de la jubilació parcial i incentivada, la del teletreball, etc.

I molts temes oberts i pendents, com de la relació de llocs de treball, del Pla d’Igualtat, de la Mesa de Guàrdia Urbana, de la de Mesa Bombers/es, de la Mesa de Serveis Socials, de la Mesa d’Educació, etc.

La denúncia efectuada pel sindicat CSIF, de l’actual conveni, impossibilita que tot això es dugui a terme.

Des de CCOO creiem que és un error forçar la negociació ara, en una situació precària econòmicament.

AQUELLS QUE HAN DENUNCIAT ARA, ENS ABOQUEN AL FRACÀS

EN AQUEST MOMENT ÉS UNA IRRESPONSABILITAT QUE ENS PORTA A UN ESCENARI DE NEGOCIACIÓ PRECARI QUE NO ENS BENEFICIA

CCOO SEURÀ A NEGOCIAR QUAN ES DONIN LES CONDICIONS NECESSÀRIES PERQUÈ LA NEGOCIACIÓ SIGUI FAVORABLE ALS INTERESSOS DE LA PLANTILLA MUNICIPAL.