És fals que es vagi a retallar el salari un 2% a les empleades i empleats públics

Davant la notícia recollida en un mitjà de comunicació, l’Àrea Pública de CCOO s’ha posat en contacte immediatament amb el Govern, que ha desmentit que estigui plantejant-se aquesta retallada.

Des de l’Àrea Pública de CCOO, volem fer una crida de tranquil·litat als més de tres milions d’empleades i empleats públics, que tenen garantits les seves ocupacions, les seves condicions de treball i els seus salaris.

Volem igualment agrair al conjunt d’empleades i empleats públics l’esforç que estan fent per a garantir i vetllar per la salut dels nostres conciutadans i conciutadanes, en centres sanitaris, en centres socials, residències de majors, en la seguretat dels nostres carrers, en definitiva, en tots els estaments de la nostra societat.

Una vegada més es posa de manifest la necessitat de tenir uns serveis públics com a garantia de qualitat de la prestació que requereix i necessita la nostra societat.

Finalment, denunciem que, amb notícies falses, volen posar en qüestió l’encomiable labor de les empleades i empleats públics, que en molts casos s’estan jugant la vida per salvaguardar les nostres.

20200325 ES FALS QUE ENS RETALLIN EL SOU UN 2 PER CENT