«ESPEREM» però «NO CALLEM»

Esperem però NO CALLEM

Els tres sindicats amb representació a Bombers sabem que fa molts dies que esteu esperant informació sobre la situació de les negociacions. La realitat es que no us hem dit res perquè tot segueix igual. A dia d’avui no tenim cap data confirmada de reunió i només rebem missatges de “espereu”.

No ens queda més solució que complir amb el que ja havíem expressat en un altre comunicat i demanem a tot el col·lectiu que des de el dia 1 de desembre no es realitzi cap GA ni GR. Tanmateix, seguim amb el bloqueig a la formació tant presencial com online.

Durant aquests dies d’espera, molts companys i companyes han mostrat preocupació per l’evolució de les negociacions i per les mesures a prendre i han decidit reactivar la PBB, que es una assemblea asindical i auto organitzada, amb l’objectiu de crear debat, plantejar i dur a terme iniciatives i servir de canal de comunicació bidireccional amb els sindicats.

Busquen un mínim de dues persones per torn, tot i que sabem de molts torns que en son més. També s’està intentant que siguin el més representatives possible amb voluntaris de diferents promocions, tant de veteranes com de mes novelles.

Des de els sindicats ens sembla molt adient que la gent s’auto-organitzi i demostra que tot el col·lectiu esta unit en un mateix objectiu.

Ells ens demanen que “espereu”, i “esperarem”, però no callats !