FET PREAVÍS COMITÈS D’EMPRESA INCLÒS AJUNTAMENT DE BARCELONA

Com ja vam comunicar, el dia 3 de febrer de 2023 es constitueix la Mesa Electoral per iniciar el procés electoral del personal funcionari i poder celebrar les eleccions sindicals.

Quan vam fer aquest preavís, conjuntament amb l’altre sindicat majoritari que te la legitimitat per fer-ho, els dos sindicats ja teníem data prevista per fer el preavís dels diferents Comitès d’Empresa dels Organismes i Ens que estan adherits al nostre Conveni, inclòs el de l’Ajuntament de Barcelona!!!

Les meses electorals dels Comitès d’Empresa es constituiran el 27 de febrer de 2023.

Per què no el vam fer alhora?

Perquè no es pot, la llei electoral marca els temps de calendari de les eleccions sindicals i els tempos pels comitès són més curts, per tant, per poder votar el mateix dia, com s’ha fet sempre, s’ha de fer el preavís més tard.

Per tal que ningú manipuli ni vulgui treure profit electoral, de si es fa el preavís o no, us informem que on existeix la possibilitat de fer preavís de Delegats de Personal (figura que representa al personal laboral quan hi ha menys de 50 treballadors/es) també ho farem, quan sigui oportú.

Com ja sabeu qualsevol persona que vulgueu més informació sobre els processos electorals us podeu dirigir a [email protected]