Hem acordat el nombre de places i distribució de l’Oferta Pública a més de les pròximes Promocions Internes

Ahir, 11 de desembre de 2019, a la tercera reunió de la Mesa General sobre l’Oferta Pública i Promoció Interna, les Comissions Obreres (CCOO), hem acordat el nombre de places i distribució de l’Oferta Pública a més de les pròximes Promocions Internes. (us adjuntem l’Acord que hem signat)

Després de la insistència de CCOO, durant les tres Meses Generals que s’han fet, sobre la necessitat de fer una Promoció Interna on tothom tingui l’oportunitat de fer carrera professional a l’Ajuntament, i de què el sistema ha de canviar, avui s’ha arribat a un acord que pot ser un bon inici:

Es farà un estudi de les necessitats reals, per calcular les places de E a C2, C1 a A2 i A2 a A1. Abans de març, arribarem a un acord de distribució per categories.

No volem places sense gent ni gent sense plaça!

Sobre la Promoció de C2 a C1, hem aconseguit un total de 300 places distribuïdes de la següent manera:

–      2020 (publicació i execució)

–      2021 publicació i execució 2022

–      2023 publicació i execució 2024, aquestes ultimes es revisaran en funció de l’evolució de l’Oferta Pública.

Aquest canvi de sistema a la promoció de C2 a C1, suposa un precedent per canviar la dinàmica de les promocions internes i que passin a formar part de la carrera professional. S’ha aconseguit entre d’altres, gràcies a insistir sobre que C1 no és un subgrup d’accés, només s’hi pot arribar des de la Promoció Interna.

També s’ha aprovat la Promoció Interna de GUB i de C2 a C1 de Bomber/a. Teniu les places a l’Acord.

Sobre les places d’Oferta Pública, des de CCOO hem reiterat en totes les Meses que l’Ajuntament hauria d’haver treballat més perquè les places d’Agent de la GUB no sortissin de la taxa de reposició general. Finalment avui i valorant l’Acord en general, hem acceptat la distribució de places per responsabilitat, reiterant que trobem insuficients tant les places d’Oferta Pública com les de Promoció Interna.

CCOO hem insistit que la 2a part del BLOC A (les que es van partir), es fes a 2020, però donat que quedaven pendents les categories del BLOC B, la 2a part BLOC A es convocarà a principis de 2021.

Les categories del BLOC B que s’estableixen a l’acord es convocaran i s’executaran a 2020 (abril comú, octubre específic). Aviat ens reunirem per determinar el nombre de places i si determinades categories es partiran, segons el mateix estudi d’antiguitats que ja es va fer amb el BLOC A.

La resta de categories del BLOC B que no consten a l’Acord, es calendaritzaran abans de març de 2020.

Gràcies a la nostra persistència, després d’anys sense Oferta Pública els/les TS Professor d’Orquestra i Banda tindran l’oportunitat de presentar-se.

També hem aconseguit compromisos per l’estudi de l’ampliació del personal interí estructural d’aquesta categoria.

Hem aconseguit la revisió de la creació de la categoria de TS en Medicina de SPEIS.

Així com hem posat a sobre de la taula la problemàtica de la categoria d’Ajudant d’Oficis de l’ASPB i la de TS en Salut Pública, hi ha el compromís de parlar de possibles solucions.

Documentació relacionada: 20191211_Acta Parcial Mesa General OPO