Hem participat en la II Trobada Federación de Servicios a la Ciudadanía Diversitat Sexual i Gènere en l’Acció Sindical.

Hem participat en la II Trobada FSC de CCOO Diversitat Sexual i Gènere en l’Acció Sindical.

La nostra secretària general de Rosa Tomás i la nostra responsable d’oferta pública i promoció Anna Bonilla han participat en la «Mesa d’experiències en la intervenció sindical».

Hem explicat la nostra experiència en la realització del Protocol per a la prevenció, la detecció, l’actuació i la resolució de situacions d’assetjament per raó d’orientació sexual, de la identitat de gènere i d’expressió de gènere en l’Ajuntament de Barcelona.

Hem revelat la nostra estratègia i els nostres eixos fonamentals per a la realització i negociació del protocol per assetjament 🌈

Hem ressaltat la importància de la presència sindical en tot el procés quan s’activa un protocol per assetjament 🌈 des que s’obre l’expedient, s’investiga, es resol i s’avalua.

La companya Anna, ha exposat un resum del Protocol 🌈 negociat pels sindicats amb l’Ajuntament de Barcelona i el perquè d’aquesta negociació.

#OrgulloDeSer 🌈

Pots veure el protocol en la nostra web.

TOD@S tenim el dret de SER !! 🌈

Moltes gràcies per convidar-nos i deixar-nos participar!