Informació d’interès tractada en la «Mesa General»

El dilluns 21 de gener ens vam reunir a la Mesa General hem tractat aquests temes:

Noves taules salarials

• Hem signat les taules salarials amb l’increment del 2,25% sobre tot el nostre salari derivat de l’Acord Estatal, signat també per CCOO. Aquest acord inclou també una pujada del 0,25% que serà a partir de l’1 de juliol d’aquest mateix any. A les taules també s’ha inclòs la part de l’increment del complement de perillositat de GUB i SPEIS de l’any 2019, acordat al conveni.

ELS COBRAREM AMB LA NÒMINA DE FEBRER AMB EFECTES DE L’1 DE GENER DE 2019

Protocol assetjament

• També s’ha aprovat el “Protocol per a la prevenció, la detecció, l’actuació i la resolució de situacions d’assetjament per raó d’orientació sexual, de la identitat de gènere i expressió de gènere” que trobareu a la intranet i us ho podeu descarregar aquí.

PORTEM MOLT TEMPS TREBALLANT AQUEST TEMA, HO HEM ACONSEGUIT!

Horaris IM Serveis Socials

• Hem denunciat que la instrucció per regular els nous horaris acordats a l’Institut Municipal de Serveis Socials vulneren l’acord al qual es va arribar, hem demanat la retirada d’aquesta instrucció i que es parli a la Comissió de Seguiment de l’Acord.

DE QUÈ ENS SERVEIXEN ELS ACORDS SI LES INSTRUCCIONS ELS VULNEREN?

Oferta Pública

1. Hem expressat el nostre malestar sobre que no s’hagi fet cas a les nostres al·legacions als temaris (tant de tècnic/a com d’auxiliar administratiu part ofimàtica). L’Administració ens han contestat que es tindran en compte pels casos pràctics per tècnics/es, fent el ventall el més gran possible. Pel cas del temari d’auxiliar administratiu d’ofimàtica aviat ens donaran una resposta, des de CCOO hem demanat una vegada més, que sigui el mateix nivell que l’última promoció interna de subaltern a auxiliar.
  2. Calendari, si no hi ha cap imprevist aquestes seran les dates de les proves:
  • Oferta Pública A1/A2 temari comú, 27 d’abril.
  • Oferta Pública A1/A2 temari específic, octubre.
  • Oferta Pública C2 prova de temari i prova tipus test d’ofimàtica, primera setmana de juliol. També es farà la prova de temari de l’E.
  • Oferta Pública Guàrdia Urbana primera setmana de maig.
  • Oferta Pública i promoció interna de Bombers/es pendent de tractar a la mesa específica.

Promoció interna i funcionarització

• Promoció interna i funcionarització de 15 places de TS Dret, 10 places de TS Art i Història, 10 places de TS Enginyeria, 2 places de TS Pedagogia, 5 places de TS Informació, 4 places de TS d’Arquitectura, a febrer negociació i aprovació dels temaris, a maig publicació de les bases i la convocatòria, a l’octubre proves.
  • Per les dates de l’Oferta Pública Bloc B hi haurà una reunió pròximament.
  • A les bases es modificarà l’apartat de formació, perquè consti que es meritaran els cursos iguals a 10 h o superior.
  • Des de CCOO hem reclamat que es faci un estudi del personal susceptible de presentar-se a la promoció interna perquè tothom tingui la possibilitat d’aprovar amb plaça i no torni a passar com fins ara!

CCOO ESTÀ A LA VOSTRA DISPOSICIÓ PER QUALSEVOL ACLARIMENT O DUBTE