La feina al centre d’acollida d’animals de companyia municipal (CAACB)

El passat divendres 19 de gener de 2019 una representació de la Secció Sindical de CCOO de l’Ajuntament de Barcelona, ens vam desplaçar al CAACB, a la carretera de l’Arrabassada, per visitar als companys i companyes que hi estan treballant.

Aquests professionals municipals fan una tasca difícil i encomiable, cuidar a uns 2500 animals de companyia anualment, fins que siguin adoptats.

Vam poder comprovar com realitzen la seva feina amb amor i gran professionalitat, ens van fer una visita per tot el centre, on vam poder tenir contacte amb els animals que no tenen la sort de tenir una llar… Molt dur!

DES DE CCOO FEM UN CRIDA

Volíem aprofitar aquest correu per animar a tot el personal de l’Ajuntament a fer voluntariat amb aquests animals, se’ls pot passejar i donar amor, també és molt important adoptar com a primera opció si es vol tenir un animal de companyia. Actualment hi ha quatre entitats que fan voluntariat al CAACB, amb uns projectes molt engrescadors: passeig de gossos, cases d’acollida, sortides amb gossos per la ciutat, jocs amb gats, difusió dels gossos i gats en adopció…. Podeu demanar més informació de com fer voluntariat amb el CAACB al correu [email protected]

Des de CCOO fem una crida a la responsabilitat quan es té un animal de companyia, no són joguines, són éssers vius amb sentiments. Si aneu a visitar als companys/es del CAACB us rebran amb els braços oberts com van fer amb nosaltres.

CCOO COM SEMPRE

CONTRA L’ABANDONAMENT I MALTRACTAMENT ANIMAL