La Mediterrània s’ha convertit en un lloc on moltes persones troben la mort.

VOLEM CONSTRUIR UN ROCÒDROM INFANTIL PELS REFUGIATS DE L’ILLA DE LESBOS

Benvolguts companys i companyes,

quan parlem del mar la majoria de nosaltres tenim una imatge idíl·lica que transmet vida però, des de fa 6 anys, s’imposa una trista realitat:

“La Mediterrània s’ha convertit en un lloc on moltes persones troben la mort. La gran crisi dels refugiats és un autèntic drama migratori per a milions de persones”.

Des de les Comissions Obreres volem donar suport a la iniciativa que des de l’Agrupació Cultural i Esportiva del Cos de Bombers de Barcelona (ACE), i que juntament amb la seva secció de Bombers Solidaris, volen establir una col·laboració amb l’associació Educa Aprèn Esport.

Des del 2015, aquesta ONG va als camps de refugiats amb el seu projecte esportiu que té com a objectiu motivar a partir dels valors de l’esport. Volen aconseguir que les persones que estan als campaments vivint una vida sense cap tipus d’esperança trobin una petita sortida per a escapar de la dura i desmotivant rutina diària.

Una de les accions que des de l’associació es van fer va ser la creació d’un gimnàs solidari i ara l’objectiu és equipar-lo amb millors infraestructures i muntar un rocòdrom en una de les seves parets.

Com podem col·laborar des del col·lectiu de bombers:

1. Anant de voluntaris a Lesbos (per ajudar a la construcció del rocòdrom i a realitzar les tasques diàries que fa l’ONG en el camp de refugiats).

Ja hi ha dos grups organitzats que viatjaran del 1 al 15 i del 16 al 30 de setembre però també es podria viatjar a l’octubre o novembre si hi hagués prou gent per a organitzar nous grups.

1. Assistint el diumenge 21 de juliol a la gimcana que es farà al Parc de Bombers de Montjuïc, en la que tothom podrà participar i fer diferents tipus de donatius voluntaris.

1. Fent un donatiu amb el concepte: “Rocòdrom Lesbos” al número de compte d’EDUCA, APRÈN, ESPORT: ES65 2100 1438 0102 0012 4788 . D’aquesta manera “apadrinareu” la compra de les preses i del material necessari per a la construcció del rocòdrom.

Més info: David González Santos (”Papi”): 617301654 – Sant Andreu torn E

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

COMISSIONS OBRERES LLUITA PER LA TRANSFORMACIÓ SOCIAL