MOLTES RAONS PER VOTAR A CCOO EN LES ELECCIONS SINDICALS DEL PROPER 11 D’ABRIL

MOLTES RAONS PER VOTAR A CCOO

EN LES ELECCIONS SINDICALS

DEL PROPER 11 D’ABRIL

Fa gairebé 4 anys vau confiar en Comissions Obreres per aconseguir recuperar els drets perduts que vam patir a causa de les retallades per la mala gestió política dels governants d’aquella època de crisi mundial.

Des d’aquell moment, la recuperació dels drets perduts i millorar les condicions laborals es van convertir en les nostres principals reivindicacions al nou govern municipal.

La vostra confiança ens va permetre emprendre un camí llarg i dur, però, gràcies al vostre suport incondicional, a la força que vosaltres ens heu transmès durant aquests anys, a la lluita continuada, al nostre compromís sindical i la nostra capacitat de negociació, hem aconseguit un increment salarial que recupera retallades, i també, hem recuperat drets arrabassats en arribar a més de 30 acords laborals favorables que beneficiaran a més de 12.000 treballadors i treballadores.

El vostre vot ens va convertir en el sindicat majoritari, en el motor de les vostres reivindicacions per liderar la plataforma unitària i la lluita constant mitjançant les negociacions i les diferents mobilitzacions … hem liderat la signatura del millor Conveni de la història de l’Ajuntament de Barcelona.

Això, només s’aconsegueix amb gent que tingui compromís amb els treballadors i treballadores, persones que reivindiquin constantment, que lluitin donant la cara, i que siguin capaços de buscar bons acords basats en els objectius generals. Gent honesta i lluitadora, que busqui consensos des de la reivindicació. Això és molt útil!

Ara toca continuar treballant per aconseguir que s’apliquin i es desenvolupin correctament els beneficis socials i econòmics de l’actual conveni i també per millorar-lo l’any 2020 aprofitant tota la nostra experiència.

És cert que falta molt per fer, però, els treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Barcelona, no volem començar de zero una altra vegada.

Continuem reivindicant i lluitant plegats !