Nota informativa sobre COVID-19 a l’Ajuntament de Barcelona i activitat sindical

Les seccions sindicals de CCOO i UGT, a partir de la informació que ha facilitat l’Ajuntament de Barcelona sobre els dos casos positius de COVID-19 detectats al propi consistori i el desplegament dels protocols de protecció, som conscients que s’està treballant en coordinació amb les autoritats sanitàries per acabar de traçar la totalitat dels contactes d’aquestes dues persones que han donat positiu al COVID-19.

Un dels casos s’ha donat a l’Àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament, gerència amb la qual estem de forma constant directament i indirectament negociant. D’altra banda, també mantenim reunions amb personal d’altres gerències que estan confinades de forma preventiva. Això comporta que la majoria de les persones interlocutores amb els sindicats estan confinades com a mesura de prevenció. Per tant, suspenem l’assistència a les reunions ja programades mentre esperem tenir-ne més informació.

D’altra banda, des de les seccions sindicals de CCOO i UGT com a mesura de prevenció i prudència hem decidit suspendre l’activitat sindical pels centres de treball. Continuarem la nostra acció sindical des de les nostres seus per atendre qualsevol consulta, incidència que pugueu tenir. Estem, doncs, com sempre, a la vostra disposició.