RELLEU AL CAPDAVANT DE L’AGRUPACIO DE BOMBERS DE CCOO

Benvolgudes companyes i companys,

Com ja sabeu l’Agrupació de Bombers de CCOO ens trobem, des de fa mesos, en un procés intern de renovació. Algunes de les persones que fins ara gestionaven el dia a dia del sindicat van decidir, a partir de la signatura del darrer acord, fer un pas al costat. El procés no ha estat fàcil, costa trobar a persones que vulguin treballar pel bé comú sacrificant hores personals de lleure i una mica de salut mental…

És per aquest motiu que ens fa molta il·lusió informar-vos que ja podem anunciar, de forma oficial, a les persones que s’han ofert a finalitzar el relleu complet en totes les funcions. El nou equip estarà format per:

• Companys i companyes que continuen treballant en nom de CCOO en diferents àmbits a través de les comissions de treball.
  • Companys i companyes que en els darrers mesos han mostrat el seu interès per la lluita sindical participant en diferents reunions en nom de CCOO.
  • Companys que fins ara formaven part de la Intersindical i que han decidit passar a formar part de CCOO amb l’objectiu de donar un impuls al projecte.

En aquest nou organigrama incorporem persones compromeses amb la lluita sindical com en Francesc (Tato) Cuevas, l’Albert Roca i en David Clapes que passaran a liderar l’Agrupació a partir d’ara. Comptaran amb el recolzament de l’Edu Garcia, en Toni Martin, en Jaume Domínguez i altres col·laboradors/es que faran feines més específiques.

L’objectiu de tot plegat és formar un equip cohesionat que ens permeti encarar els reptes de futur amb les millors condicions per continuar aconseguint les millores socials que es mereix el nostre col·lectiu.

Agraïm a tots i totes la seva solidaritat i els desitgem molts encerts en les seves decisions.

Agraïm també a totes les persones afiliades i simpatitzants el seu suport incondicional i esperem que l’impuls del canvi i les noves dinàmiques que es generin animin a altres persones a formar part d’aquest projecte engrescador.

Salut i lluita!