RESUM ASSEMBLEA DE TREBALLADORS 15‐05‐19

Benvolguts companys i companyes, us fem un breu resum dels temes tractes en la darrera Assemblea General, abans però volem donar les gràcies a totes les persones que van assistir‐hi.

En aquesta Assemblea hem acordat sol∙licitar a l’administració que amb data màxima 1 de juliol de 2019:

• Es a dugui a terme el trasllat immediat del personal del CGE, per protegir‐ne la seva salut.
  • S’apliqui de forma correcte l’acord de la comissió de seguiment signat el 3 de desembre de 2018 i es torni a convocar la taula negociadora per continuar els diàlegs de la comissió de seguiment.

També s’aprova per majoria absoluta que en el supòsit que no es facin efectives les reclamacions del col∙lectiu, el personal de l’SPEIS de Barcelona deixarem de fer les guàrdies d’ampliació voluntàries.

Com molts sabeu, en aquesta assemblea es van convidar els 9 grups polítics que es presenten a les properes eleccions a  l’Ajuntament  de  Barcelona, en el  que entenem és  un  gran exercici  de  cultura democràtica.

Així,  els  representants  van  poder  copsar  quina  és  la  situació  del  cos  de  bombers  de Barcelona  en  boca  dels  seus  protagonistes.

De  les  diverses  intervencions  en  vam  treure  una  visió compartida, la urgent necessitat que l’ajuntament defineixi quin ha de ser el model de seguretat i protecció civil que necessitem i ens mereixem els ciutadans i ciutadanes de Barcelona, convidant‐los a que es facin seves les nostres reivindicacions i ens convertim en un servei prioritari a nivell de gestió política.

Esperem que l’administració entengui que aquesta mesura proposada és una reacció a la manca de decisions polítiques vers el CGE i a la incapacitat (o mala voluntat) d’aplicar de forma correcta un acord signat fa pocs mesos.

Nosaltres tenim molt clar que hem complert la part del tracte, i és per això que els emplacem a seure a negociar a la taula de l’SPEIS per trobar solucions i evitar una situació extrema de manca de personal durant els mesos d’estiu.

Dejar un comentario