T’agrada la cuina? Apunta’t als Tallers de cuina oferts per la Comissió de Cultura i Esports de l’Ajuntament de Barcelona.

No és el mateix seguir una recepta que cuinar, i és per això que aquests tallers són plenament participatius, i en ells, les i els assistents tallen, toquen, oloren i cuinen amb l’ajuda i direcció d’un xef professional.

Des dels ingredients fins als davantals, tot està preparat per a que, durant unes dues hores, centrem tota la nostra atenció en la gastronomia, el menjar, els ingredients, les tècniques i coccions, tot al voltant d’una cuina acollidora, de forma relaxada i informal, acompanyant-ho tot d’una copa d’un bon vi.

Després de cuinar, la gran recompensa: degustar tots els plats cuinats, compartir opinions i gustos al voltant d’una gran taula, i conèixer una forma especial i única de sortir a dinar o sopar.

Mai és tard per a aprendre!

Amb més de 20 cursos de cuina subvencionats per als treballadors de l’Ajuntament de Barcelona amb un cost per al treballador i un acompanyant de 15€ per persona, mai és tard per a aprendre coses noves, noves tècniques i elaboracions que poden ser súper enriquidors per al teu repertori culinari.

Fixa’t en el nostre calendari, tenim un munt de cursos programats (Tapes i Pintxos Creatius, Arrossos, Sushi, Thai, Fusió, Cuina Basca, etc..) i segur que trobes el que cerques per a tu,. Un curs per a alimentar les teves inquietuds i la teva ànima, i per a passar-te hores ballant en la cuina mentre prepares una lasagna brutal, un yakisoba colossal o un pudding de blat de moro, tapioca i llet de coco inoblidable.
T’estem esperant!

bcnKITCHEN
, Molt més que un curs de cuina!

Dóna un cop d’ull al nostre calendari: Calendari